DPO On Demand

Na stotine ameriških spletnih strani, ki objavljajo novice, po uveljavitvi GDPR ni na voljo v Evropi

Evropskim obiskovalcem je še vedno onemogočeno dostopati do številnih trgovin oz. prodajaln v ZDA. Mnoge ameriške spletne strani, ki objavljajo novice, se še vedno niso uskladile z evropsko Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR), zato po več kot dveh mesecih evropski obiskovalci spletnih strani še vedno ne morejo dostopati do teh spletnih strani.

Digitalne prodajalne, ki jih vodijo Tronc, Lee Enterprises in GateHouse Media, sodijo med stotine ameriških spletnih strani z novicami, ki v EU ostajajo nedostopne. GDPR je namenjen 500 milijonom državljanov EU, ki imajo večji nadzor nad tem, kako se njihove informacije uporabljajo na spletu.

V časniku Los Angeles Times, ki je prav tako ena izmed nedostopnih spletnih strani iz EU, navajajo:

Na žalost naša spletna stran trenutno ni na voljo v večini evropskih držav. Ukvarjamo se z iskanjem možnosti, ki podpirajo celotno ponudbo digitalnih ponudb na trgu EU. Še naprej iščemo tehnične rešitve, ki bodo skladne in bodo vsem bralcem omogočile, dostop do naših vsebin.

Veliko trgovin oz. prodajaln v ZDA je bilo pripravljenih, ko je GDPR stopila v veljavo 25. maja. Obiskovalce EU so prosili za soglasje za uporabo njihovih podatkov po vzoru Evropske unije.

Troncove publikacije vključujejo New York Daily News, Chicago Tribune in Baltimore Sun, v času, ko je začela veljati GDPR, je imel v lasti Los Angeles Times. Lee vodi 46 dnevnih časopisov v 21 zveznih državah, medtem ko GateHouse objavlja 144 dnevnih časopisov v 38 državah.

Spletna stran Tronc in GateHouse je še vedno dostopna iz EU, Leejeva pa ne.

Konec prejšnjega meseca je ameriški senator Mark Warner, demokrat iz Virginije, predlagal, da bi napisali svoj zakon o varstvu podatkov, podoben GDPR, ki bil samo za ZDA in bi s tem regulirali podjetja, kot so Facebook, Google in Twitter.