V sklopu izdelave evidence obdelave osebnih podatkov se zapiše tudi potreba po izdelavi ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov (DPIA). Priprava le-te je še en korak naprej v poznavanju obdelave, saj nas vodi skozi vse elemente varstva osebnih podatkov in od nas zahteva oblikovanje ustreznih ukrepov za zavarovanje obdelave.  Ste se že mučili z izdelavo ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov? Če je odgovor pritrdilen, ste bržkone ugotovili, da to ni enostavna naloga. Predvsem to ni naloga samo ene osebe v podjetju in ta oseba ni pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov.

Na delavnici bomo odgovorili na vprašanja kot so:

  • Kako oblikovati strukturo EDO?
  • Potrebujemo za to posebno orodje?
  • Kako evidence vnašati, kdo jih vnaša in kdo ima pregled na celotno EDO?
  • Kdo bo izdelal DPIA? Kdo sodeluje? Kakšna je vloga pooblaščenca za varstvo podatkov?
  • Kako mora zgledati DPIA? Katero metodologijo izbrati?
  • Kako izvedemo vse korake pri izdelavi ocene (opis obdelave, analiza tveganj in opredelitev ukrepov za zmanjševanje tveganj)?
  • Kaj je rezultat ocene, kaj so naslednji koraki?

Na predavanju boste osvojili različne metodologije izdelave DPIA in spoznali »check« listo tveganj in ukrepov za obvladovanje tveganj. Ne glede na izbrano metodologijo boste osvojili znanje, kako temeljito opisati obdelave osebnih podatkov in na katera tveganja je pri tem potrebno misliti.

Urnik

9.00 – 10.30 predavanja

10.30 – 10.45 odmor

10.45 – 12.15 predavanja

Ciljna publika

Pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO), pravniki v podjetjih, vodje IT oddelkov, vodje marketinga, vodje kadrovskih služb, odgovorne osebe za obdelave osebnih podatkov. Predvsem je priporočena udeležba za podjetja, ki so upravljavci velikih baz osebnih podatkov in/ali posebnih vrst osebnih podatkov, tudi podjetja, ki razvijajo IT rešitve za obdelavo osebnih podatkov in podjetja, ki ponujajo storitve neposrednega trženja.

Direktorica Info hiše

Bojana Pleterski je direktorica Info hiše. Svoje znanje o varstvu osebnih podatkov je razvijala 10 let kot vodja sistema zvestobe Mercator Pika, ki je tako za zvestobni kot tudi plačilni del zahteval več zahtevnih obdelav. Pri svojem delu je vedno poudarjala varnost in zasebnost imetnikov kartice ter se na področju varstva osebnih podatkov izobraževala že dolgo pred uvedbo GDPR. Svoje znanje je dodatno nadgradila pri pridobivanju dodatne kvalifikacije Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP. Tri leta je opravljala funkcijo pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov v sistemu Mercator. Odlikuje jo pragmatičnost in praktična uporaba teoretičnih znanj s področja varstva osebnih podatkov. Pri nastajanju ZVOP-2 je vse od prvega osnutka iz leta 2017 sodelovala v okviru priprave komentarjev in predlogov sprememb ter dopolnitev.

Kotizacija in plačilo

244,00 EUR brez DDV.

Po prijavi boste v nekaj dneh s strani Info hiše prejeli predračun, ki ga je potrebno poravnati pred pričetkom dogodka. Kotizacijo poravnate na TRR 0201 0026 2210 269 (znesek kotizacije + DDV).
V kolikor boste izdali naročilnico mora biti naslovljena na: Info hiša d.o.o., Letališka 33, 1000 Ljubljana. Pošljete jo lahko na mail tina@info-hisa.si
Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa, ki ga boste prejeli po opravljeni storitvi.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev
  • 20-odstotni popust za člane DPO kluba Info hiše
  • popusta se med seboj ne seštevata

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj tri delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.