Marketinških aktivnosti brez uporabe osebnih podatkov si dejansko ne predstavljamo več. Uporabljamo vrsto orodij za komuniciranje z našimi strankami, ki med seboj sodelujejo za zbiranje podatkov, njihovo analizo, za komuniciranje preko različnih kanalov (telefon, instant sporočila, e-pošta, lastne mobilne aplikacije, socialna omrežja, chatbot …).

Se sprašujete katero orodje sploh smete uporabljati? Vam vedno znova ostajajo vprašanja neodgovorjena? Morda zato, ker vprašanje ni prav postavljeno. Vprašati se moramo, kako lahko uporabljamo marketinška orodja in kako lahko obdelujemo osebne podatke? Skladnost varstva osebnih podatkov ne sme biti ovira za doseganje poslovnih cilje, zato izkoristimo kreativnost pri iskanju rešitev.

Vedno znova si postavimo tri osnovna vprašanja:

  • Kaj je cilj aktivnosti, kakšen je namen obdelav osebnih podatkov?
  • Katere osebne podatke obdelujemo? Na katerih pravnih podlagah jih obdelujemo? Kje so naše možnosti, kje in kako smo lahko kreativni?
  • Kako moramo poskrbeti za varovanje obdelav? Kdo so naši pogodbeni obdelovalci, skupni upravljavci?

Na delavnici boste spoznali osnove varnosti osebnih podatkov in pravila, ki so še posebej izpostavljena v digitalnem svetu. Na konkretnih scenarijih bomo izpostavili možnosti učinkovite uporabe piškotkov, socialnih omrežij, marketinške avtomatizacije in uporabo različnih trženjskih orodij za komuniciranje s potencialnimi strankami, da smo skladni z zakonodajo. Za ta namen bomo v ne-pravniškem jeziku govorili o tem, na kaj morate biti pozorni ob uporabi teh orodij, tako da boste lažje znali predstaviti npr. vaše projekte nagradnih iger, marketinške aktivnosti, programe zvestobe, segmentacije, dogodke itd., tako pravnikom kot IT sodelavcem in jih tako izvedli skladno z zakonodajo.

Pogledali bomo nekaj dobrih praks in tudi opozorili na morebitne izzive ob neustreznih rešitvah.

Vsebina predavanja

  1. Osnovno o varstvu osebnih podatkov (GDPR in ZVOP-2)
  2. Katere podatke obdelujemo
  3. Pravni temelji (pogodba, privolitev in/ali zakoniti interes)
  4. Konkretno po področjih in orodjih:
    – piškotki in drugi viri podatkov
    – analitična orodja
    – neposredno trženje in uporaba komunikacijskih rešitev (SMS, e-pošta, potisna sporočila, chatbot)
    – lastne platforme, spletne trgovine
    – nagradne igre
    – uporaba socialnih omrežij
    – dogodki (organizacija, fotografije)
  5. Pogodbeni obdelovalci, skupno upravljanje
  6. Varovanje osebnih podatkov
    – zavarovanje zbirk
    – revizijska sled
    – potrebna izvedba DPIA (ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov)

Urnik

9.00–10.30 predavanja

10.30–10.45 odmor

10.45–12.15 predavanja

Komu je delavnica namenjena

  • vodjem marketinga v podjetjih;
  • vodjem prodaje in komerciale v podjetjih;
  • specialistom za digitalni marketing;
  • specialistom za optimizacijo spletnih strani;
  • marketinškim agencijam;
  • podjetjem, ki ponujajo IT rešitve za marketing in prodajo;
  • strokovnjakom za korporativno komuniciranje;
  • urednikom socialnih omrežij;
  • skrbnikom spletnih trgovin.

 

Direktorica Info hiše

Bojana Pleterski je direktorica Info hiše. Svoje znanje o varstvu osebnih podatkov je razvijala 10 let kot vodja sistema zvestobe Mercator Pika, ki je tako za zvestobni kot tudi plačilni del zahteval več zahtevnih obdelav. Pri svojem delu je vedno poudarjala varnost in zasebnost imetnikov kartice ter se na področju varstva osebnih podatkov izobraževala že dolgo pred uvedbo GDPR. Svoje znanje je dodatno nadgradila pri pridobivanju dodatne kvalifikacije Strokovnjak za varstvo osebnih podatkov DPO/POVOP. Tri leta je opravljala funkcijo pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov v sistemu Mercator. Odlikuje jo pragmatičnost in praktična uporaba teoretičnih znanj s področja varstva osebnih podatkov. Pri nastajanju ZVOP-2 je vse od prvega osnutka iz leta 2017 sodelovala v okviru priprave komentarjev in predlogov sprememb ter dopolnitev.

Kotizacija in plačilo

244,00 EUR brez DDV. 

Po prijavi boste v nekaj dneh s strani Info hiše prejeli predračun, ki ga je potrebno poravnati pred pričetkom dogodka. Kotizacijo poravnate na TRR 0201 0026 2210 269 (znesek kotizacije + DDV).
V kolikor boste izdali naročilnico mora biti naslovljena na: Info hiša d.o.o., Letališka 33, 1000 Ljubljana. Pošljete jo lahko na mail tina@info-hisa.si
Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa, ki ga boste prejeli po opravljeni storitvi.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev
  • 20-odstotni popust za člane DPO kluba Info hiše
  • 10-odstotni popust za člane DMS in IAB
  • popusta se med seboj ne seštevata

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj tri delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.