ZVOP- 2 in ZZpri: Varstvo osebnih podatkov in zaščita prijaviteljev (žvižgačev)
Ste pripravljeni na izvajanje nalog, ki jih nalaga Zakon o zaščiti prijaviteljev? Osnovni namen ZZpri je določitev načinov in postopkov za prijavo kršitev predpisov, za katere so posamezniki izvedeli v delovnem okolju, in njihovo obravnavo ter zaščito posameznikov, ki prijavijo ali javno razkrijejo informacije o kršitvi.
S sprejetjem ZZPri se tako odpira novo poglavje na temo varovanja podatkov – tako prijaviteljev kot drugih strank, udeleženih v postopku prijave. Na predavanju bomo veliki poudarek namenili ravno prepletanju področja in natančneje opredelili potrebne korake, postopke obdelav in njihove zaščite.
Še vedno se pojavljajo vprašanja:
- Kakšno vlogo bo pri tem imela pooblaščena oseba za varstvo podatkov?
- Kakšen je odnos med zaupnikom in pooblaščeno osebo za varstvo podatkov?
- Kdo bo poleg upravljavca podatkov, pooblaščene osebe za varstvo podatkov in posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, lahko dostopal bo podatkov in zakaj?
- Kako bo pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov obravnavala prijavo zaradi neupravičenega razkritja ali posega v osebne podatke vpletenih v prijavo?
Gre za tvegano področje, ki ga je potrebno sistematično obvladovati. Zakon že zapolnjuje te vrzeli z določitvijo skupnih standardov zaščite za prijavitelje nepravilnosti ter z zahtevo, da zavezanci vzpostavijo ustrezne notranje poti za poročanje, katere bodo odporne na morebitne vdore. Vendar ni za pričakovati, da se ne bi znašli v situaciji, ko bo poslovni interes prevladoval nad samo prijavo in razlogi za vpogled bodo na preizkušnji.
Program seminarja:
- Splošno o ZZpri
- Ključni elementi:
- postopek prijava kršitve,
- obravnava kršitve in
- zaščita prijavitelja
- Naloge in odgovornosti zaupnika
- Odnos zaupnika in pooblaščene osebe za varstvo podatkov
- Obdelava osebnih podatkov ob prijavi in njihova zaščita
- Izzivi varstva osebnih podatkov, na kakšen način jih rešujemo in odgovornost
Komu je izobraževanje namenjeno
zaupniki, pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO), odgovorni za skladnost poslovanja, vodstvo organizacij, pravniki, kadrovniki, pooblaščenci za integriteto, revizorji.
Predavatelja:

Primož Govekar, tehnični direktor Info hiše
Primož Govekar je tehnični direktor Info hiše. Njegove izkušnje na področju informacijskih tehnologij segajo še v leta luknjanih kartic, za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja ekip, projektov in informacijske varnosti, na področju obdelave osebnih podatkov pa beleži javne objave svojih člankov že pred več kot desetimi leti. Je presojevalec za ISO 27001 in diplomant prve generacije dodatne poklicne kvalifikacije za pooblaščeno osebo za varovanje osebnih podatkov.

Boštjan Trstenjak, direktor PRO-INTEGRA
Strokovnjak na področju upravljanja tveganj in korporativne integritete. Pred ustanovitvijo podjetja PRO-INTEGRA, več kot 30 let delal v gospodarstvu. Večino svoje poslovne poti je opravljal delo na področju korporativnega nadzora in obvladovanja poslovnih tveganj. Trenutno v sodelovanju s tujimi in domačimi partnerji, podjetjem in organizacijam nudi svetovalne in tehnične rešitve na področju, vzpostavitve sistema poslovne integritete, upravljanja s tveganji, vzpostavitve in upravljanja notranjih poti za prijavo, preiskovanja prevar, izobraževanja in usposabljanja.
Kdaj: 15.6.2023, 9.00 do 10.30
Lokacija: spletni dogodek
Kotizacija in plačilo
214,00 EUR brez DDV.
Po prijavi boste v nekaj dneh s strani Info hiše prejeli predračun, ki ga je potrebno poravnati pred pričetkom dogodka. Kotizacijo poravnate na TRR 0201 0026 2210 269 (znesek kotizacije + DDV).
V kolikor boste izdali naročilnico mora biti naslovljena na: Info hiša d.o.o., Letališka 33, 1000 Ljubljana. Pošljete jo lahko na mail tina@info-hisa.si
Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa, ki ga boste prejeli po opravljeni storitvi.
Ugodnost
- 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev
- 20-odstotni popust za člane DPO kluba Info hiše
Popusta se med seboj ne seštevata.
Dodatne informacije
po telefonu pri Klavdiji Križaj, tel. št. 01 200 18 51
po e-pošti: seminarji@uradni-list.si
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj tri delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.