DPO On Demand

Kako urediti spletno stran po GDPR?

V praksi se precej pogosto srečamo s težavo, kako urediti spletne strani, da bodo te v skladu z GDPR. Kljub temu, da smo o tem že pisali, pa tokrat predstavljamo nekaj praktičnih korakov, kako boste s svojo spletno stranjo dosegli skladnost z GDPR.
Politika zasebnosti Pri politiki zasebnosti na spletnih straneh je najprej treba ugovotiti, kateri procesi obdelave potekajo na njih. Nato se za vsako od oblik obdelave navede informacije iz člena 13 GDPR. Podajamo primer za »navaden« kontaktni obrazec (nujno ga morate prilagoditi na svoje dejansko stanje): Vaše osebne informacije bo Firma d.o.o., Ljubljanska 1, 1000 Ljubljana (pooblaščena oseba za varstvo podatkov: dpo@...) na podlagi zakonitega interesa obdelovala za namen komuniciranja z vami, in sicer do zaključka naše komunikacije. Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam, razen v primeru, ko imamo s temi osebami sklenjeno ustrezno pogodbo v Skladu z GDPR (obdelovalci, kot so ...). V okviru obdelave osebnih podatkov imate pravico dostopa do svojih osebnih podatkov, njihov popravek, omejitev obdelave, ugovor in pravico do prenosljivosti podatkov. Če boste ocenili, da vaših pravic ne izvršujemo ustrezno, se lahko pritožite Informacijskemu pooblaščencu RS (ip-rs.si). Glede na precej stroga stališča Informacijskega pooblaščenca RS in stališč EDPB, mora biti navedeni tekst naveden neposredno ob gumbu (po navadi za gumbom »Pošlji« ali »OK«). Če oblikovno to ni mogoče, priporočamo, da ob obrazcu objavite vsaj osnovne informacije (namen, pravna podlaga, upravljavec, možnost odjave, kjer je to možno) in nato navedete povezavo na tisti del politike zasebnosti, kjer je opredeljen ta

Vsebina članka je dostopna članom DPO Kluba.