Značka DPO+

Dodatna kvalifikacija: Strokovnjak/strokovnjakinja za varstvo osebnih podatkov

V mesecu maju začnemo z izvedbo že 14. izobraževanja dodatne kvalifikacije za strokovnjake za varstvo osebnih podatkov (DPO).

Dnevi prava zasebnosti in varovanja informacij

Info hiša v sodelovanju z Akademijo Finance 18. in 19. aprila 2024 prireja 10. mednarodno konferenco Privacy Days. Izpostavljene teme letošnje, jubilejne 10. mednarodne konference Privacy Days, bodo poleg izkušenj po enem letu od uveljavitve ZVOP-2 še digitalizacija, umetna inteligenca in izzivi za zasebnost, ki jih nove tehnologije prinašajo.

Zajtrk z razlogom: Infohiša in D&B

Vas zanima, kako izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša uporaba modelov umetne inteligence in hkrati podjetje zaščititi pred tveganji, ki jih uporaba prinaša? Pridružite se nam na skupnem dogodku Info hiše in Dun & Bradstreet, na katerem bomo predstavili praktične izkušnje pri skladni uporabi modelov umetne inteligence.

Prihodnost digitalnih storitev, trgov in zasebnosti

Vas zanima, kako se bo v luči številnih tehnoloških in regulatornih sprememb razvijal digitalni svet? Pridružite se nam na skupnem dogodku Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenije, Info hiše in Slovenske oglaševalske zbornice, na katerem bomo raziskovali prihodnost digitalnih trgov, storitev in zasebnosti.

Ekspert za varstvo osebnih podatkov

Z obdelavo osebnih podatkov se srečujemo praktično vsakodnevno, zato postaja varstvo osebnih podatkov ključno za dolgoročni uspeh organizacij. S tem namenom smo v Info hiši oblikovali izobraževanje, specializirano za vse, ki potrebujete poglobljeno znanje o področju zasebnosti.

Ekspert za varstvo osebnih podatkov

Z obdelavo osebnih podatkov se srečujemo praktično vsakodnevno, zato postaja varstvo osebnih podatkov ključno za dolgoročni uspeh organizacij. S tem namenom smo v Info hiši oblikovali izobraževanje, specializirano za vse, ki potrebujete poglobljeno znanje o področju zasebnosti.

Praktično! Dnevniki obdelav in varovanje informacij po ZVOP-2

Novi zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2 je natančneje določil, kaj morajo vsebovati dnevniki obdelave (prej revizijske sledi), koliko časa se morajo hraniti, kaj mora biti zabeleženo. Kljub temu pa ostaja veliko praktičnih dilem, ki jih zakon ni naslovil.

Teorija in praksa v (digitalnem) marketingu po ZVOP-2

Marketinških aktivnosti brez uporabe osebnih podatkov si dejansko ne predstavljamo več. Uporabljamo vrsto orodij za komuniciranje z našimi strankami, ki med seboj sodelujejo za zbiranje podatkov, njihovo analizo, za komuniciranje preko različnih kanalov (telefon, instant sporočila, e-pošta, lastne mobilne aplikacije, socialna omrežja, chatbot …).

obdelava-podatkov-edo

Delavnica priprava evidence obdelav (EDO) in ocene tveganj (DPIA)

V sklopu izdelave evidence obdelave osebnih podatkov se zapiše tudi potreba po izdelavi ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov (DPIA). Priprava le-te je še en korak naprej v poznavanju obdelave, saj nas vodi skozi vse elemente varstva osebnih podatkov in od nas zahteva oblikovanje ustreznih ukrepov za zavarovanje obdelave.